27 Ekim 2009

Sesindeki acıyı hissettim.Acıttı beni...


Ellerinin yüzümün yarısını kaplarken ki anı düşündüm.
Beynimin kıvrımları arasında akıp giden fikirlerine inandım.
Yarınları anlat bana,avuçlarında taşıdığın yolları ser önüme hadi.
Tekrar dişi olabilme ihtimalimden bahset bana,ki ben daha fazla cinsiyetimden şüphe etmeden inandırmalısın!
Şimdi kaldırsam çekyat altındaki sandığıı,pencereden dışarı savursam kışlık aşklarımı.
Yeniden yaşar mıyım dersin o dehşet anıları.
Belki çayına kattığın şeker gibidir eskilerimiz,gittikçe sıcakta eriyen...
Eskilerden nefret ediyorum!
Bana yeni neler alabilirsin?
Paranla satın alamayacağın şeyler koymalısın soframa.
Mesela biraz aşk katabilirsin aşıma,inanırsan neden olmasın.
İkimiz de çocuğuz kabul et.
Henüz yaşamadık ergenliği,daha gönül rahatlığı ile ''Baba''diyemedik.
Küçüktün..Başından çalınıp elden ele uzanan şapkanı hayal ediyorum..
Saçlarının arasına benden önce karışmış o nesne seni incitmesin sakın.
Kalkıp seni birilerine anlatsam.Adının yanına cicili sıfatlar eklesem ve bunun adına ''Değer''deseler.
Yollara atsam kendimi,bir berduşun tuzağına düşsem ansızın,çıkıp gelsen..
Sesinin uzaktan yankılanması gibi birşey bu umut.
Kulak çınlatan,sinirleri tepe-taklak eden kuruntu örneği gibi.
Yastığımın yarısı sen kokacak,bundan haberın olmayacak.
Tırnaklarımı kökünden kesseler,saçlarımı en dibinden tel tel çekseler yine de vazgeçmem bu hevesten.
Çocukluğumun son nefesi gibi birşey bunun adı işte..
Cerrahpaşa da 3.katın 43.odasında yatıyordu bedenim.
Narkozun etkisi kısa sürmüyordu ve bunu hala kimse idrak edemiyordu.
Gözlerim açılsa dahi,kalbimin feri kaçmıştı bi'kere..
.
..
...

Sesindeki acıyı hissettim.Acıttı beni..Benim acılarımı hissettim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder