28 Ekim 2009

Unutmadım seni ve bileklerine geçirdiğin otoban çizgilerini.


      Sözcükler...

Boş vermişliğin eişiğinde kanarlarken geceye..
Şimdi bir arabanın arkasından koşturuyorum.Meleklerin kanatlarını  yoluyorum oğlum..Umut'u doğuyorum.Ey oğlum ÖZGÜRLÜK.Yeniden doğuyorum!.Her gece boğuyorum.Avuçlarımı terkederken geceye.Meleklerin kanatlarını spermlere boyuyorum.

Sözcüklerim var olmamalı ve daha da kirlenmemeli dünya.Boğumlarından kesin parmaklarımı.Sözcükler var olmamalı.Sana yarattığım plastik şişe dünya içinde kaybolmalı.Yankılanmamalı kalp çukurlarında..Sessiz kalınmalı,rüşvet bir tanık olunmalı.Şimdi bir uçurumdan düşüyorsun..Kırık dökük aynalar gibi.Altında çocuklğundaki yatağın ferahlığı var.Bir film izlemiş etkilenmişsin.Üşüyorsun.Ya
pay limanlar gibi.Gelip-gittkçe büyüyorsun.Ama inatla 'anlat'diyorsun.Yapamam bilyorsun,anlatamam.Sözcükler boş gelir geceye.Seni onlarla aldatamam henüz.Söz!Son kirleteceğm sözcükler boş vermişlkle kanamayacak geceye.Uyanışlar hizaya geçmeye savaş çanları ve anal sex ögretecek tanrılar,meleklere..Sen merak etme.Merak etme.Ölümsüzlüğü doğuracağız seninle!Yok.Olmamalı.Jiletini ver bana.Melankolinin son demlerini yaşatmalısın bana.Sözcükler var olmamalı.Daha fazla kirlenmemeli bu kehanet.Başka şeyler düşünmeli,başka şeyler..Böbrek nakli,etna,bosna,gamalı,yanmalı,içten,dıştan,atom,kıtlık,kart geçiş,kondom,kol düğmeleri,kiraz esanslı parfümler,geçen kıştan kalan atkı,yerde bulduğum kolye,yüzük..Bu arada unutmadım seni.Seni ve bileklerine geçirdğin otoban çizgilerini...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder